OFERTA

Odzyskiwanie danych
z macierzy RAID

Odzyskujemy dane ze wszystkich nośników bez względu na rodzaj uszkodzenia i wykorzystywany system plików.

JAK DZIAŁAMY

Odzyskaj dane w 4 krokach

Konsultacja

Straciłeś dane? Zadzwoń lub napisz, a nasi technicy powiedzą Ci co robić.

Diagnoza

Na tym etapie dowiesz się co się stało z Twoim nośnikiem i utraconymi danymi i jaki będzie koszt odzyskiwania danych

Odzyskiwanie danych

Technicy laboratorium wykorzystują najlepsze narzędzia by jak najszybciej odzyskać Twoje stracone dane.

Odbiór danych

Kopiujemy dane na osobny nośnik. Dostarczony przez Ciebie lub kupiony u nas.

CENNIK

Ile kosztuje odzyskiwanie danych z macierzy RAID?

DIAGNOZA

Standardowa (do 10 dni roboczych)
200 zł / dysk
Przyspieszona (do 5 dni roboczych)
400 zł / dysk
Ekspresowa (pominięcie kolejki, praca 24h/7 we wszystkie dni)
800 zł / dysk
1. Jeśli dysk był już otwierany doliczamy dodatkową opłatę + 400 zł do ceny diagnozy.
2. Opłaty za diagnozę pobierane są z góry.
3. Kwota diagnozy jest stała i niezależna od wyników diagnozy.
4. Wszystkie ceny podane są w kwotach brutto (23% VAT).

ODZYSKIWANIE

Uszkodzenia logiczne (dyski sprawne):

Kasowanie danych, formatowanie, nadpisanie itp.
od 2000 zł
Zaszyfrowane po ataku (ransomware)
zadzwoń

Uszkodzenia fizyczne (dysk uszkodzony):

Niepoprawna praca nośnika
od 3500 zł

Zamów rozmowę z technikiem

Dostarcz nam nośnik

Osobiście do naszego biura

zobacz gdzie

Wyślij kurierem

wypełnij zgłoszenie

Nadaj paczkomatem

wypełnij zgłoszenie
DOŚWIADCZENIE

Odzyskujemy dane dla klientów prywatnych, firm i instytucji państwowych.

15

doświadczenia

6000

klientów

1000000

GB odzyskanych danych

5

nauczania

Zaufali nam:

Co nas wyróżnia

WŁASNE LABORATORIUM

Nasze laboratorium jest wyposażone w najnowsze narzędzia. Technologia i rozwiązania jakie stosujemy pozwalają osiągnąć wysoką skuteczność przy wszelkich rodzajach uszkodzeń.

CERTYFIKATY JAKOŚCI

Wdrożyliśmy standardy ISO do naszych usług. Otrzymaliśmy certyfikaty za jakość i bezpieczeństwo.

DOŚWIADCZONA KADRA

Nasi technicy to doświadczeni specjaliści, eksperci i biegli sądowi. Większość z nich działa w branży IT od ponad 15 lat. Najlepsi dzielą się wiedzą na szkoleniach oraz uczelniach wyższych.

GWARANCJA CENY

Przyjęliśmy, że aby wymagać od Ciebie zapłaty zgodnej z zaakceptowaną wyceną, musimy odzyskać co najmniej 80% wskazanych danych. Jeśli działających danych będzie mniej - masz prawo zrezygnować z odbioru.

MONITORING POSTĘPU

Cały proces postępu prac jest monitorowany. Dostaniesz sms powiadamiający kiedy nośnik trafi do laboratorium, wyniki diagnozy będą gotowe, czy odzyskane dane przygotowane do odbioru.

PACZKOMATY

Paczkomaty to obecnie najwygodniejszy sposób przekazania nośnika i odebrania odzyskanych danych. Dostępne w całej Polsce i działające 24h/7 dają niespotykaną dotąd swobodę.

TRANSPARENTNY CENNIK

Wszystkie ceny usług są opisane w cenniku. Kwoty są niezmienne, w wartościach brutto (23% VAT). Możesz być pewny, że żadne dodatkowe koszta Ciebie nie zaskoczą, a na koniec dostaniesz fakturę.

WSPARCIE TECHNIKÓW

Nasze telefony odbierają technicy. Dzięki temu uzyskasz kompletną, precyzyjną i fachową informację na temat usługi czy Twojego zlecenia.

WSZYSTKIE NOŚNIKI

Nasze narzędzia i technologie pozwalają pracować ze wszystkimi rodzajami nośników: HDD, SSHD, SSD, pamięci flash oraz wszystkimi rodzajami systemów plików.

Darmowa konsultacja

Straciłeś dane?
Zadzwoń, a nasi technicy powiedzą Ci co robić.

Technologia ma znaczenie.

Nasze laboratorium stosuje najnowsze technologie i rozwiązania, by móc odzyskiwać dane z nośników używanych w macierzach RAID. Typowe dyski serwerowe posiadają interfejs: SAS, SATA, ATA, czy dawniej SCSI. Spotykamy również macierze z dysków SSD. Jesteśmy na to przygotowani.

Kiedy mamy do czynienia z utratą danych?

Utrata danych następuje w wyniku uszkodzeń logicznych i fizycznych. Logiczne to uszkodzenia samych danych, zazwyczaj po kasowaniu, formatowaniu czy nadpisaniu nośnika inną zawartością. Fizyczne to awaria, nieprawidłowe działanie nośnika, czasem w wyniku zalania, spalenia czy upadku.

W dyskach HDD najczęstsze objawy awarii to brak dostępu do plików, znikające foldery lub problemy z kopiowaniem danych. W wyniku poważniejszych uszkodzeń, system ich nie wykryje oraz mogą wydawać nietypowe dźwięki. Piski, zgrzyty, stuki, czy odgłosy szorowania to oznaka stanu krytycznego.

Pamiętać należy, że konstrukcja tych dysków to połączenie elektroniki oraz elementów mechanicznych, w tym wirujących bardzo szybko talerzy. Z tego powodu są bardzo wrażliwe na wszelkie czynniki zewnętrzne: wstrząsy, temperaturę, wilgotność itp.

Jak odzyskać dane z dysku?

Nośnik, na którym znajdowały się utracone dane, należy przesłać do nas kurierem lub dostarczyć osobiście. W jego dostarczeniu można również skorzystać z pomocy jednego z naszych partnerów.

Czas trwania diagnozy nośnika zależy od wybranego przez klienta trybu. Może być to tryb standardowy, przyspieszony lub ekspresowy. Wyniki analizy wraz z opisem uszkodzeń, a także szacunkowym czasem realizacji i kosztami usługi przekazujemy następnie właścicielowi nośnika. Czasami jesteśmy w stanie podać listę plików i folderów do odzyskania – jest to zależne od rodzaju uszkodzenia. Jeśli klient podejmie decyzję chęci odzyskiwania danych, rozpoczynamy prace laboratoryjne zakończone weryfikacją spójności odzyskanych informacji.

Dane dostarczamy klientowi w dogodny dla niego sposób – odbiór osobisty, kurierem lub paczkomatem – na nośniku, który dostarczy sam lub jaki zakupi u nas. Po odbiorze danych, jeszcze przez 7 dni zachowamy pozostałości po diagnozowanym nośniku oraz kopię odzyskanych danych. Tak aby w razie problemów móc zweryfikować przyczynę problemu.

Wyślij do nas dyski z macierzy

W razie utarty danych!

  • wyłącz natychmiast urządzenie
  • powstrzymaj się od czynności, które mogą pogorszyć sprawę
  • nie rozkręcaj urządzenia i nie próbuj go naprawiać samodzielnie
  • zalanego wodą lub spalonego dysku nie susz, ani nie czyść

Co może utrudnić lub uniemożliwić odzyskiwanie danych?

Jeśli doszło do uszkodzenia dysku, przede wszystkim nie należy z góry zakładać, iż jego zawartość została bezpowrotnie utracona.

W przypadku uszkodzeń fizycznych, urządzenie zawierające dysk z danymi powinno zostać natychmiast wyłączone. Aby nie pogłębić zaistniałych już uszkodzeń, należy powstrzymać się od samodzielnego rozkręcania i próby naprawy danego urządzenia. W żadnym wypadku nie wolno czyścic i suszyć nadpalonego lub zalanego wodą dysku!

KONTAKT

VS DATA
ul. Świętojańska 55/16
81-391 Gdynia

tel. 58 661 45 28
fax: 58 661 46 28

Biuro czynne od pon. - pt.  w godzinach  9.00 – 16.00.