Jak wysłać nośnik do diagnozy?

Wykonaj
1

Wydrukuj dokument zgłoszenia nośnika do diagnozy, wypełnij, a na koniec podpisz.

Dysk HDD, SSD, SSHD, karta pamięci, pendrive… pobierz PDF lub pobierz DOCX
Telefon, smartfon, tablet, dyktafon… pobierz PDF lub pobierz DOCX
Macierz RAID, NAS, serwer… pobierz PDF lub pobierz DOCX
Informatyka śledcza pobierz PDF lub pobierz DOCX

Oświadczenie zleceniodawcy dot. telefonu pobierz PDF

Niezbędne są wszystkie pola danych osobowych, zwłaszcza numer telefonu oraz adres e-mail. Jeśli nie wiesz co wpisać w danych o nośnikach, pomiń te pola – nasi technicy uzupełnią te informacje później. Koniecznie określ co stało się z nośnikiem, jakie dane zostały utracone oraz jakie dane chcesz odzyskać (w kolejności od najważniejszych).

2

Wydrukuj Zasady przetwarzania danych oraz Warunki świadczenia usług. Podpisz każdy z nich.

Zasady przetwarzania danych… pobierz
Warunki świadczenia usług… pobierz
3

Wyślij na nasz adres nośnik wraz z dokumentami

Przygotuj dobrze paczkę, zabezpieczając nośnik np. folią bąbelkową tak by nie uszkodził się w transporcie. Następnie nadaj pocztą lub kurierem na nasz adres. Dla kuriera podaj nasz numer telefonu 503 360 360 oraz e-mail: [email protected]
Oczekuj
1

Nadany zostanie numer zlecenia

Po otrzymaniu nośnika nadamy indywidualny numer dla Twojego zlecenia, otrzymasz go w automatycznej wiadomości SMS.
2

Wyniki diagnozy

Po wykonaniu diagnozy nasz technik zadzwoni do Ciebie, lub otrzymasz powiadomienie w wiadomości SMS z prośbą o kontakt.
3

Podejmiesz decyzję co dalej

Będziesz mógł zaakceptować wycenę, by odzyskać utracone dane lub zrezygnować z usługi. Po opłaceniu kosztów transportu nośnik zostanie odesłany kurierem lub do paczkomatu.
KONTAKT

VS DATA
ul. Świętojańska 55/16
81-391 Gdynia

tel. 58 661 45 28
fax: 58 661 46 28

Biuro czynne od pon. - pt.  w godzinach  9.00 – 17.00.